STRON&GFIT

Deze training bestaat uit combinaties van krachttraining, kettlebell, gewichtheffen, strongman, gymnastics én cardio.

STRONG&FIT bestaat uit 3 delen:

1;  MOBILIZEN en WARM-UP 

2;  KICKSTARTER – (+/- 10 min.)  (wod, tabata of circuit)

2;  KERN – (+/- 30 min.) Basis Kracht, Olympisch Gewichtheffen, Kettlebell Training of HIIT CIRCUIT.

3;  WOD – (max 20 min.) Deze WOD* afsluiter bestaat uit complexe oefeningen in de meest uitdagende combinaties. 

Wees overal op voorbereid want in de WOD’s kun je ALLES verwachten!

* Workout Of the Day

Je vraagt je misschien af;
“Wat is dan het verschil met CROSSFIT?”

Het grootste verschil is dat bij STRONG&FIT de nadruk ligt op STRONG. Dit zie je terug in de BASIS COMPLEX – KRACHT OEFENINGEN waar veel aandacht aan wordt besteed. Deze BASIS oefeningen trainen we altijd volgens het OVERLOAD PRINCIPE.

Bij CROSSFIT train je in een groep van bijvoorbeeld 12 mensen, iedereen dezelfde warm-up, techniek en WOD’s. STRONG&FIT kan ook in een groep maar waarin je toch je persoonlijke warm-up, je eigen basis of techniek oefeningen en je persoonlijke WOD als afsluiter kiest.

Verder is NYMA-OUTDOOR-GYM sowieso anders. Maar dat moet je gewoon ervaren. (NO KIPPING!)

De STRONG&FIT training onder begeleiding is op dinsdag avond, woensdag avond en donderdag avond om 19:30 uur én zaterdag ochtend om 10:00 uur.

Je kunt natuurlijk ook zelfstandig een STRONG&FIT training doen in de OPEN GYM uren.

GRATIS PROEFTRAINING